Veelgestelde vragen
FAQ
Verzending & Levering
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij zullen ons uiterste best doen om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Dit zal binnen 1 à 3 dagen zijn.
Zodra je bestelling is afgeleverd bij het pakketpunt ontvang je een Track & Trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.
Ik heb een beschadigd item ontvangen, wat nu?
Al onze items worden zorgvuldig gecontroleerd & verpakt voordat deze verzonden worden. Helaas kan er tijdens de verzending alsnog wat mis gaan.
Mocht je een beschadigd product hebben ontvangen, neem dan direct contact met ons op via info@costamae.nl.
- Graag ontvangen wij foto's van het beschadigde product
- Om hoeveel stuks het gaat
- De productnaam / artikelnummer
- Ordernummer van je bestelling
Mocht het beschadigde product nog bij ons op voorraad zijn zullen wij deze kosteloos voor je omruilen.
Indien het niet mogelijk is om het product om te ruilen zullen wij het verschuldigde bedrag naar je terug overmaken.
Er ontbreken items in mijn bestelling, wat nu?
Oops.. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem contact met ons op via info@costamae.nl
Retourneren
Wat is jullie retourtermijn?
Mocht je bestelling toch niet helemaal naar wens zijn, heb je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. (Mits deze voldoet aan ons retourbeleid).
Welke items mogen niet retour?
- I.v.m. hygiëne kunnen oorbellen helaas niet retour genomen worden. Op deze manier willen wij namelijk voorkomen dat klanten oorbellen ontvangen die eerder al zijn gepast en/of gedragen.
- Kleding, tassen, sieraden en andere accessoires die zichtbaar zijn gedragen of vlekken en nare geurtjes bevatten.
Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van mijn bestelling?
De kosten voor het retour sturen van jouw bestelling is voor eigen rekening.
Wij adviseren om je bestelling via DHL of PostNL te retourneren. Bewaar je Track & Trace code goed.
- Retourkosten DHL: brievenbuspakketje vanaf €3,95 en pakketpost vanaf €5,95.
TIP: Maak je label online aan via de website van de vervoerder.
Waar kan ik meer informatie terugvinden over jullie retourbeleid?
Op onze uitgebreide retourpagina vind je alle informatie die je nodig hebt om jouw bestelling op de juiste manier aan ons te retourneren.
Binnen welk termijn verwerken jullie mijn retourzending?
Zodra we jouw retour hebben ontvangen zullen we deze binnen 7 dagen verwerken. Je ontvangt van ons een e-mail zodra we de retourzending hebben verwerkt en de terugbetaling in werking hebben gezet.
- Betaald via iDeal? Het bedrag staat binnen 5 werkdagen weer op je rekening.
- Betaald via PayPal? Het bedrag staat binnen 30 dagen weer op je PayPal account.
Tip! Bewaar je retourbewijs goed totdat je retourzending volledig door ons is verwerkt en je de terugbetaling van ons hebt ontvangen.
Algemeen
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Helaas is dat momenteel niet mogelijk. Costa Mae is een webshop en heeft geen fysieke winkel.
Ik wil graag een cadeautje bestellen..pakken jullie dit leuk in?
Bij Costa Mae vinden we het erg belangrijk dat er liefde en aandacht aan alle bestellingen wordt gegeven. Zo zullen we van iedere bestelling een klein feestje maken! Zit er een cadeautje tussen? Geef dit gerust aan in de opmerkingen bij de "check out" pagina.
Gratis verzending
Gratis verzending binnen NL vanaf €75,-

Met liefde verpakt
Alle bestellingen worden met zorg & liefde verpakt.
Get in touch
Vragen of meer informatie? info@costamae.nl
Veilig betalen
Veilig betalen met o.a. iDEAL.